Vallentuna över helgen

Jag har inte kunnat blogga förens nu. Jag har varit och är fortfarande hamma hos Sussi, min gudmor, i Vallentuna. Igår hyrde vi film och hade filmkväll hemma hos henne, tyvärr hyrde vi världens sämsta film:P
I fredadgs träffade jag Tilda, vi hade det jättemysigt. Det känndes som om det var 100 år sedan jag såg henne sist. Nu träffar vi ju inte varandra på dagarna längre som vi gjorde när vi gick i tappen. Vi gick en mysig promenad och snackade sedan kollade vi på Idol och hade lite filmkväll:)
Nu ligger jag i soffan och jag är super trött! Jag ska nog ta och sova lite snart faktiskt, skönt!



Hampus



Sebastian



Agnes



Just det,vi bakade också:D



En fin överraskning ifrån Sussi:) Tack!


Detta var då lite bilder ifrån helgen, och de är tagna med min nya kamera! Den här har jag nu som är på bilden ovan, en svart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0