What should I do?

Byta. Inte byta. Byta. Inte byta. Byta. Inte byta. Byta. Inte byta...byta?

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, tiden rullar iväg så fort så att jag inte hinner med. Det har nu gått över en månad sen jag började på Högland. Jag kunde inte föreställa mig något speciellt utan jag hoppades att det skulle bli bra bara. Nu har det ändå gått en ganska lång tid och jag kan väll inte säga att jag är nöjd, snarare tvärtom. Det är söndag, segaste dagen på veckan och jag känner att jag har vaknat på fel sida idag. Jag gjorde även bort mig igår, vilket jag har tänkt på rätt mycket. Men en grej jag alltid har i bakhuvet varje gång jag känner att jag gjorde bort mig, gör något pisammt eller kräcker ut mig något som jag absolut inte skulle ha gjort. Då tänker jag alltid att livet är för kort för att gå runt och skämmas och ångra saker. Det går inte att spola tillbaka tiden så varför ska jag gå runt och ångra och slösa min tid på det. Det ändå omöjligt att få det ogjort så gör något roligt av det i stället och skratta med dig själv nästa gång du gör bort dig:) Okej det var inte det jag ville berätta egentligen. Jag har som sagt väldigt svårt för att bestämma mig för hur jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0