Tisdag och den 29:e september

Har kommit hem ifrån skolan nu och satte precis på mig mina super sköna mjukisbyxor:) Egentligen måste jag plugga nu men det är så svårt att slita sig ifrån datorn och tv:n. Jag sitter och töntar framför facebook istället jag:)
Skolan var helt okej idag, lite smårolig ibland:)

Förövrigt känner jag att jag vill att något ska hända, kan inte någon komma med värsta stora feta överraskningen eller nått! Något spontant!
Snart är det helg och jag känner för fest. Kanske skulle träffa två tjejkompisar ifrån min förra klass och festa. Roligt i så fall, samma humor och alltid lika roligt:) Vad händer ikväll då..jag ska nog ringa Matilda och fråga om hon vill ta en promis eller nått, det var längesen jag träffade sötnosen nu:( i miss her. Om inte annat blir det självklart Idol, jag är och kommer nog alltid att vara en Idolnörd:). Nästa år ser ni mig där stå där;) haha nej men..jo det gör ni visst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0