Skön dag

Hello everyone! Jag slutade klockan tolv idag vilket var skönt. Så jag och Moa åkte in till stan och mötte upp Elin. Hon shoppade lite och vi tittade också runt fast utan att köpa något denna gången. Sarah begav sig också in mot stan så vi mötte upp henne också efter en stund. Vi åt och hade det almänt trevligt:) Vi träffade också Olivia och Therese ifrån min klass och stod och snackade lite med dem också. Vid halv fem tiden var det dags för mitt att bege mig mot skolan igen för utvecklingssamtal. Det gick bra, helt ointressant egentligen, man har inte så mycket att prata om när skola precis har börjat.
Nu sitter jag här vid vår dator i arbetsrummet för min bärbara har fått virus:( Den går bara att andvända i typ 5 minuter sedan lägger den av. Ikväll är det Idol, woho! har pratat med Matilda om att vi kanske skulle ses ikväll och ha lite mys med Idol och tv:)







Mina nya skor kommer från Deichmann ( Haha mina nya skor gör sig inte bra på bilden här, de ser ut som om jag går runt i ett par sockor eller morgon tofflor haha)

Jeans, Lewis
Kofta från Vero Moda
T-shirt från H&M
Väska från H&M

Kommentarer
Postat av: ELIN

Gaah vad ful, snälla ta bort!!!

2009-09-16 @ 18:54:24
URL: http://eelinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0