Nollning och freeeeeedag

Vi hade nollning idag och det var faktiskt roligt! Tvåorna hade fixat det riktigt bra. Vi hade det på skoltid ute på stora ängen och lärarna var med, vi trodde innan att det inte skulle bli så pass roligt eftersom lärarna var närvarnade, men det belv tvärtom, vilket var lyckat! Det snackas också om att tvåorna ska fixa en nollning utanför skolan också, roligt i så fall! Idag så var vi indelade i olika lag och vi vårt lag var riktigt grymma! Vi skille gå runt till olika stationer och på vissa var det riktigt äckliga grejer vi skulle få göra men de flesta var bara roliga! Jag hade turen med mig idag så det "värsta" jag fick vara med om var att jag fick massa kaviar på min mage som Hampus skulle slicka av:P Det var inte det trevligaste man det fanns värre grejer! Men nog om det nu. Det är heeeeeeelg nu vilket är galet najs! Jag är partysugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0