Inte alltid så lätt att komma på en intressant rubrik

Jag har nu precis varit hos frisören. Mitt första intryck var att det inte var snyggt men så är det alltid, men sedan när man kommer hem och tittar sig i spegeln i lugn och ro så är det kanske inte så tokigt i alla fall:) Jag klippte upp det med en liten snedlugg på ena sidan, jag behöll längden hyffsat i alla fall. Elin kom ju hit på eftermiddagen och vi gick ut och hoppade studsmatta och skrattade, med Elin skrattar man alltid vill jag lova:) 





Jag tog ganska många bilder så jag lägger upp resten om någon timme. De tar tid på sig dessa bilder för att laddas upp. Nu ska jag ta en promenad med hunden och mamma:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0