Lillördag

Inatt sov jag hos Therese. Haha det var väldigt spontant kan jag säga och lika så filmkvällen samma kväll. Klockan kan väl ha vart runt sju eller halv åtta när vi bestämmer att vi ska kolla på film hemma hos Therese:P Jag slänger ihop en väska med grejer, äter middag och åker till hem till Tess helt enkelt:) Vid bp möter jag Calle och Valle som följde med dit också. Jacob och Therese var redan där. Haha knasigt. Vi försökte tränga ihop oss hennes säng, 5 pers i en säng som det är tänkt för att en person ska ligga i, det gick väl sådär:P Jaja hur som helst, det var gårdagens kväll. Idag var det en helt vanlig skoldag. Jag började klockan åtta vilket var mindre roligt. Sedan så efter första lektionen tror jag det var så åkte vi några till Mc Donalds och köpte frukost:)
Mc Donalds har världens godaste frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0