Brist på fantasi?

I lördags så bar det av hem till Sigrun. Vi åt middag, skrattade, dansade och hade det ällmänt trevligt:)  Idag är det söndag, veckans segaste dag verkligen. Jag vaknade vid halv ett med Sarah och Isa. Vi åt frukost vid två tiden tror jag:P Jag kom hem vid halv fyra idag och tills nu har jag suttit vid datorn, kollat lite på tv och pluggat.
Det har varit en väldigt lyckad helg, rolig fredag, rolig lördag och en skön söndag med lite söndags ångest, men det hör väll till:)
Ikväll ska jag färga håret, jag hade tänkt lägga i mörkbruna slingor. Jag gillar förändringar och jag har haft mitt hår såhär som jag har nu väldigt länge:)



Elin och Therese från i fredags, de är för söta!

Kommentarer
Postat av: therrese

hihi ja visst är vi

2009-10-01 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0