092209

Har inte haft ork eller tid för att blogga förens nu. Igår så följde jag med Moa till stallet och jag fick testa att rida hennes häst, Benjamin:) Det var inte det lättaste till en början eftersom jag är så van att rida stora hästar och han var en ponny men det roligt. Dagen idag var rätt rolig faktiskt, det var mycket skratt! Vår första lektion var drama, vår grupp spleade upp en pjäs som jag går satt och log åt på bussen hen idag, haha den var lite smårolig.
Det är förresten inspark på fredag, hoppas det blir lyckat:)
Förutom en del roligt så är känlsan ensam just nu. Jag känner mig ensam. Jag saknar många och mycket.



Sommaren för två år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0