Skön dag=)

Jag har nu ätit upp min middag och satt mig här. Det blev shopping idag med Elin efter skolan. Hon är så rolig hon, alltid skrattar man så att man får ont i magen=) Jag kom hem med en klänning/blus och smycken m.m.
Som jag har sagt förut så tittar jag på "Ensam mamma söker", haha nörd jag vet=) Men i alla fall när jag sitter på 12:an (nockebybanan) så kliver Marcus ifrån programet på, det var lite roligt. Tess började sjunga melodin som är i början av programet. Haha synd att han inte hörde bara, skulle vart kul! Annars så ska jag börja skriva på min novell nu, den ska vara klar på onsdag. Kommer nog inte hinna med det...



Lägger in bilden på klänningen vid tillfälle, kameran krånglar just nu och orkar inte hålla på och fixa och trixa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0