Söndagskväll

Gårkvällen var mysig. Filmen vi kollade på var superbra men lite sorglig. "Pojken i randig pyjamas" handlade om andra världskriget. Man blir så förbannad när man sitter i soffan och har det bra och så kollar man på idioterna på filmen. Det kliar finglarna och man vill bara hoppa in i filmen och rädda de stackars människorna. Ibland när man ser sånna filmer tänker man ju att det bara är en film, men det hemska är att detta har ju faktiskt hänt.

Nu sitter jag framför datorn bara och jag kom hem för ett tag sedan. Jag träffade Mio och Tilda vid tre tiden och fikade i Alvik=) Bredvid oss inne på cafét satt det en man som var 50-60 och tjej som kanske var 40. Mannen sitter verkligen och störttgråter och försöker prata med tjejen som sitter och lyssnar. Vi gissade på att det var hans dotter. Under hela tiden vi satt där grät han och vi satt väll där i typ 1 timme och lite mer. Han var inte konstig eller så, de såg ut att vara helt normala. Jag tyckte det var lite jobbigt, förmodligen var det något som hade hänt och jag tycker det är så jobbigt att se människor ledsna. Ja nog om det. Vi hade det mysigt och drack varm choklad och åt chokladboll, äppelkaka och smörgåsar:)
Ikväll ska jag nörda mig och kolla på "Ensam mamma söker"=) Jag måste erkänna att jag tycker att det är bra, haha. Men nu ska jag ta en promis med hunden och vänta på att alla i min familj ska komma hem, är helt ensam är hemma men det är skönt:)

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0