Lördag

Hej alla! Igårkväll träffade jag Sarah och Tilda en stund, sedan kom isa också. Vi gjorde i stort sätt ingenting faktikst. Isa sov över här inatt också, det var mysigt! Ikväll så var det plnerat att vi skulle till en fest i Alvik men jag är fortfarande lite sjuk och jag känner bara inte för det ikväll. Det kommer fler festtillfällen, så som nästa helg så vi kör på det istället:) Men jag, Sarah och Elin som skulle iväg tar det lungt hemma istället. Vi ska kolla på en film och matchen tror jag. Filmen är "Pojken i randig pyjamas", hört att den ska vara bra=)
Imorogn ska jag in till stan och fika med Tilda och Mio. Det ska bli mysigt att träffa dem igen men det tyvärr bli en kortis för jag måste hem och plugga också (om det nu kommer att gå)...

Vi hörs. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0