Dålig uppdatering

Jag har varken haft tid eller ork att blogga den här veckan tyvärr. Helgen har har vart helt okej. I fredags var vi alla åtta tjejer hemma hos Millan på tjejmiddag, det var mysigt. Igår så var det meningen att vi skulle på en fest men sedan blev det jättekrångligt så det slutade med att vi ängande vår kväll åt att vandra runt i alvik, helt knas.  Sedan orkade vi inte längre så vi bestämmde oss för att åka hem istället. I fredags sov jag hos Isa och hon sov hos mig igår:)
Min mobil blev förresten mosad av bussen i gårkväll, bussjäveln körde över den:(
Haha detta inlägget blev ju roligt men vi kör en ny start i morgon. Måndag, ny vecka och ny start:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0