Ännu en ny vecka

Jag vet inte hur länge jag har suttit här vid datorn:P Väldigt länge i alla fall, jag är inte den bästa på att ta tag i mitt plugg i alla fall. Jag pratade med Sussi i telefonen nyss och hon har bokat tid hos en modellargentur:) Det ska bli roligt faktiskt att testa på det och se vad dem säger, det är ju något helt nytt för mig! Det är alltid roligt att få testa på nya grejer. Jag har absolut inga förväntingar och ser det bara som en rolig grej:)
Min söta mamma kom precis hem med tidningar och lite annat roligt till mig så ikväll blir det myspys och att ta det lungt. Men innan det ska jag försöka övertala mig själv till att gå ut och springa en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0