Hemma

Jag är hemma idag för att jag är förkyld. Jag valde att sova ut och vila istället för att gå till skolan idag. Jag vill inte bli ännu sjkukare inför helgen. Jag har i stort sätt vart sjuk hela veckan och ändå dragit iväg mig själv till skolan.
Jag har du ju tänkt läsa lite också i de två böcker vi har att läsa, en i svenskan och en i engelskan. Är det bara jag som hatar att läsa böcker? Jag skulle vilja tycka om det men det är ju så tråkigt:P Det kanske helt enkelt är så att jag bara inte har hittat en bok som jag har fastnat för. Men det finns ju folk som letar efter nya böcker hela tiden, när de har läst ut den ena så letar de efter en ny spännande bok. Nej inte min grej bara. Däremot är tidningar jätteroligt att läsa! Kanske är det för att det är lite mer att titta på, bilder och annat istället för bara ren svart text rakt igenom.
Jaja nog snackat om det nu! Ikväll ska jag träffa Sarah och vi hoppas på Isa också! Vad vi ska göra är inte riktigt bestämmt ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0