Mini-Julafton med kusinerna

Släkten har precis åkt hem. Jag sitter här på mitt rum och ska snart sova, trött! Jag ställde klockan i morse och tokskyndade in till stan för att köpa en julklapp till min kusse. Haha jag hade missat det. Man hör hur mormor och morfar skrattar utanför mitt rum, dem sitter och spelar kort kvart över ett på natten, haha knäppa. Dem kommer på julafton och sover alltid kvar till dan efter annandagen, en tradition. 
Jag blev också mycket nöjd över klapparna jag fick idag! Tack alla! Just det, Marit kom hem till oss också. Det är så sjukt, Marit eller Fröken-Sthål som vi också kallar henne är mammas och Åsas (mammas syster) gamla dagisfröken. De har kontakt med henne än idag och hon firar jul med oss varje år nu. Hon är 96 och är hur pigg som hels, helt otroligt! Hon har blivit som min gammelmormor.

Här julklapparna och lite annat :)








Haha mamma och pappa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej vad galet! jag fick också "du äger" i julklapp<3

2009-12-27 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0