Lista

Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: Haha nej aldrig. Det får ni leva med om ni känner mig. Världens tidsoptemist!
Hur lång är du: 1.80
Kan du laga mat: Jadå, blandar ihop de som finns :)
Vad har du på dig just nu: Min oerhört snygga rosa mjukisdress
Har du någon fobi: Ne inte vad jag kommer på
Hade du en bra kväll igår: Absolut, vi hade mini-julafton med kusinerna. 
Vad är ditt senaste inköp?: Julklappar
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Julklapp
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Ett glas
Vem snackade du med senast: Isa i telefon, annars Mio och Viktoria
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Isvatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår
Saknar du någon just nu: Mina fina vänner! 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara falsk
Intressen: Umgås med nära och kära, shoppa och festa 
Senaste person du kramade: Mio och Viktoria
Senaste person du ringde: Isa
Senaste person som ringde dig: Pappa 
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Just nu vill jag inte ha barn alls men jag kanske ändrar mig, vi får se :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut! Fest här!
Är du sugen på nåt nu?: En puss :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe är äckligt
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg: Nja
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Alldeles för sällan 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inte helt och hållet
Vilken låt lyssnade du senast på: Time
Har någon annan sovit i din säng inatt: Bara jag :)
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang
Vilken svordom använder du mest? Vet inte faktiskt, haha många
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu 10 annars inte alls nu på lovet
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica men pappa handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Med på bilden 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Haha skulle väl förmodligen shoppa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej
Vad åt du till middag senast? Spaggetti och köttfärssås
Kan du vissla? Yesbox
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut
Äger du några popband t-shirts? Nepp
När flög du senast? Förförra sommaren, spanien. Sen flyger jag till Gran C nu på lördag!
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
Vad har du med dig in på bion? Godis och vatten
När sov du senast på golvet? Haha minns inte
Vilken är din favorit drink? Isvatten och öl är så gott!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det behövs inte många men föredrar att sova många och länge.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ne
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 år
Tror du på liv på andra planeter? Vet inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fanjävlaskit. Sen tänker jag väl så posetivt det går.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill någongång!
Tycker du om att krama folk? Ja det är väl mysigt :)
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Julia Roberts typ
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Lite kanske
Tre saker du alltid har med dig? Pengar, mobiltelefonen och busskort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0