Hemma idag

Tog ledigt från skolan idag, känner mig lite sjuk och dessutom deppig. Tog vilodag för att passa på att plugga lite också. Det är absolut okej att göra så ibland. Skolan tar på krafterna och speciellt som det är nu. Det är årets tråkigaste årstid, eller egentligen har det gått över från höst till vinter nu men har vi märkt någon skillnad? Nej absolut inte, det är bara regn, grått och tråkigt ute. Det är meningen att det ska vara minusgrader och snö! Det är bara mörkt ute och man känner sig deppig. Det är så mycket funderingar just nu och det gör mig trött och ledsen. Men om bara två veckor är det JULAFTON och straxt där efter så åker jag utomlands med Mamma så det lyser upp min vardag, mycket skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0