Lista

Hade lite tråkigt så svarade på en lista, hittade den hos Oliviao.blogg.se :) 

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
3
Vad tycker du om kärlek? Underbart, spännande och när det är som bäst finns det är härligare! När det är mindre bra kan det kännas skit.
När kramade du någon sist, vem? Matilda A :)
Saknar du någon speciell person? Yes i do
Har du svårt för att bli kär? Mer lätt än svårt för det
När kysste du med någon sist? Några veckor sen
Ångrar du det? Absolut inte
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang, av vem? Matilda B:)
Har du hånglat med någon av samma kön? Isa har fått en kyss av mig:)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Nope
Hånglat med nån riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Verkligen inte
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Yesbox
Åkt ambulans? Nej men när jag var liten ville jag alltid det för att jag tyckte det såg så spännande:P
Gjort nåt olagligt? Aa
Fått din mamma att gråta? Tyvärr ja
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dig själv? Nej
Sagt jag älskar dig och inte menat det? Verkligen inte
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ibland
Vilka kläder sover du i? Väldigt olika, allt från trosor och stor tröja till tjocka mjukiskläder:p
Vad hatar du verkligen? Kommer inte på något som jag hatar så just nu
Varit kär? Ja!
Är du ensam nu? Både ja och nej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag och senast med mig var det Elin
Såg dig gråta? Isa
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? Sarah
Du gick på bio med? Rasmus
Skällde på dig? Pappa
Skrev till dig på msn? Sarah

DE SENASTE 120 TIMMARNA (5 dygn) HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Yesbox
Sjungit? Jadå:)
Saknat någon? Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0