Igår Idag Imorgon

För 5 år sedan; 
Var jag elva år gammal och gick i 4:an. Var otroligt orolig över att byta skola och skilljas från klassen, och börja i Tappen som var en så otoligt "stor" och "läskig" skola med alla de stora ungdomarna. Haha.


För tre år sedan;
Jag var 13 år och gick i 6:an. Man ville ju inte vara efter så man klädde sig i det som var populärt, haha tider. Man visste väl i stort sätt ingenting, det var nog under de första åren i grundskolan som man utvecklades som mest.

För ett år sedan;
För ett år sedan gick jag i nian och var 15. Haha det var exakt vid den här tiden för ett år sedan som jag var galen i Robin Bengtsson, som var med i Idol. Jag är fortfarande en Idolnörd men inte på samma sätt. 

För tre månader sedan;
Var det den 13:e september. Vardagen rullade på som vanligt :)

Igår;

Igår, var det lördag. Jag kände att jag ville festa men partypinglorna skulle ha annat för sig så jag var också hemma och tog det lungt. Nästa helg dock, i want to party. Sussi var här över kvällen, alltid lika mysigt och roligt att träffa henne!

Imorgon;
Då är det måndag och en ny start på veckan. Vi slutar skolan på torsdag och sedan är det jullov :)

Om ett år;
Om ett år så går jag i tvåan. Jag trivs bätte allmänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0