2009 börjar lida mot sitt slut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är onödiga:)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nepp
4. Dog någon som stod dig nära? Min farfar dog i somras:(
5. Vilka länder besökte du? Bara sverige i år. Men åker till Spanien (Gran Canaria) de första dagarna 2010.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inga speciella datum som jag minns men absolut minnen
8. Vad var din största framgång 2009? Mer erfarenheter. Att jag är klokare i nästa situation.
9. Största misstaget? Tänka efter en sista gång innan man gör eller säger något. Och att inte tro så pass mycket på mig själv som jag egentligen borde ha gjort!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt:)
11. Bästa köpet? Ingen aning
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödig shopping typ :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Två stycken tror jag
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte faktiskt
16. Vad önskar du att du gjort mer? Trott mer på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit vissa saker med en nypa salt.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma hos familjen som vanligt:)
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag
20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel, Gossip Girl, Ensam Mamma söker!:D, Idol och lite till:)
21. Bästa boken du läste i år? Läser inte alls ofta men typ Kim Novak
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning...mig själv?:D Ne men vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja det tror jag
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade middag me mina närmsta vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det väl
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Snygg!
29. Vad fick dig att må bra? Absolut mina närmsta vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha vet inte
31. Vem saknade du? En av mina bästa kompisar
32. De bästa nya människorna du träffade? Gymnasiet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0